8/09/2010

Sehari di Taman Negara

Pada 7 Ogos 2010 saya berpeluang sekali lagi ke Taman Negara Kuala Tahan Jerantut. Saya ke sana atas jemputan BSN Pahang bagi mengisi slot Motivasi Pelajar sempena program BSN bersama rakyat di Kuala Tahan. Kali ini saya ke sana bersama-sama dengan Hj Nordin dan Hj Salleh. Pada pagi hari Sabtu tersebut saya berkesempatan solat berjamaah bersama-sama pelajar Sek Menengah Kuala Tahan dan menyampaikan kuliah Subuh kepada mereka. Kira-kira jam 9.00pagi pula saya menyampaikan ceramah motivasi kepada pelajar-pelajar Sek Keb Kuala Tahan serta ibubapa mereka. Selepas tamat program tersebut saya, Hj Nordin dan Hj Salleh menaiki bot meredah sungai Tahan. Masyaallah pemandangan dan suasana yang begitu menakjubkan dapat dilihat sepanjang perjalanan....Selepas solat jamak Zohor dan Asar di masjid Kuala Tahan dan tidur sekejap, kami bertolak ke Kuantan kira-kira jam 4 petang.










No comments: